معرفی اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه-اسباب بازی دخترانه
1400/10/16

لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری سری دوستان یک ساختنی دخترانه است که شامل 241 قطعه ساختنی شامل قطعاتی در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوت است که خلاقیت کودکان برای خلق ساختنی‌های منحصر به فرد را به چالش می‌کشد.این سری دارای دو عدد مینی فیگور دختر که دو شخصیت Mandy و Celina است و تجهیزات کامل مربوط به خانه نقاشی هستند. این بازی ‌می‌تواند ساعت‌‎ها کودک شما را سرگرم کند و بدون هیچ محدودیت سنی برای تمام افراد خانواده قابل استفاده است.لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری محصولی است که با کیفیت خیلی خوب و مشابه لگوی کلاسیک اصل طراحی شده است. این قطعات رنگی در ابعاد ریز هستند که کودک با استفاده از آن ها می تواند خلاقیت خود را بکار برده و سازه های مختلف بسازد.

معرفی اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه-اسباب بازی دخترانه 

لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری سری دوستان یک ساختنی دخترانه است که شامل 241 قطعه ساختنی شامل قطعاتی در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوت است که خلاقیت کودکان برای خلق ساختنی‌های منحصر به فرد را به چالش می‌کشد.این سری دارای دو عدد مینی فیگور دختر که دو شخصیت Mandy و Celina است و تجهیزات کامل مربوط به خانه نقاشی هستند. این بازی ‌می‌تواند ساعت‌‎ها کودک شما را سرگرم کند و بدون هیچ محدودیت سنی برای تمام افراد خانواده قابل استفاده است.لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری محصولی است که با کیفیت خیلی خوب و مشابه لگوی کلاسیک اصل طراحی شده است. این قطعات رنگی در ابعاد ریز هستند که کودک با استفاده از آن ها می تواند خلاقیت خود را بکار برده و سازه های مختلف بسازد. این بازی فکری فوق العاده از پلاستیک مرغوب ساخته شده است و خطری برای سلامتی فرزند دلبند شما ندارد.همانقدر که ساختن یک شی جدید برای کودکان جذاب است، خراب کردن بدون واهمه آن‌ها نیز پاسخ به سوالات بیشمار ذهن آنها بشمار می رود، لذا ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و ضمن تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و تجسمی مهارت های متعددی مثل توانایی دست و انگشتان ظریف کودک، هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و … نیز تقویت می شود. با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.

اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه مدل Friends Girls LARI 11200، برای چه گروه سنی مناسب است؟

اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه، برای کودکان بالای 6 سال مناسب.

تأثیر اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه مدل Friends Girls LARI 11200، بر هوش و مهارت کودک :

  • موثر بر بهبود مهارت حرکتی دست و انگشتان کودک
  • کمک به ارتقاء مهارت تشخیص بافت اشیاء با حس لامسه در سنین پایین
  • تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک
  •  افزایش اعتماد به نفس و خود باوری
  • پرورش خلاقیت
  • توانایی ساخت اجسام سه بعدی
  • کمک به هوش هیجانی و بین فردی

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه مدل Friends Girls LARI 11200 را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی لگو ساختنی خانه نقاشی دخترانه لاری 241 قطعه مدل Friends Girls LARI 11200 و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.


نظرات کاربران
اولین نفری باشید که درباره این مقاله نظر می دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.

هولدینگ پنگوئن