مزایای بازی با انواع اکشن فیگور ها بر حسب گروه سنی مرتبط-اسباب بازی پسرانه
1402/9/11

اکشن فیگور ها تاریخچه ای غنی دارند که به چندین دهه پیش می رسد. مفهوم اکشن فیگور ها را می توان به اواخر قرن نوزدهم، زمانی که عروسک هایی با بازوها و پاهای متحرک معرفی شدند، ردیابی کرد. با این حال، اکشن فیگور مدرنی که امروز می شناسیم در دهه 1960 محبوبیت پیدا کرد. بازی با اکشن فیگور ها می تواند مزایای بی شماری برای کودکان در گروه های سنی مختلف به همراه داشته باشد.در اینجا مزایای بر اساس گروه سنی ذکر شده است: 1. سن کودک نوپا (1-3 سال) : رشد مهارت های حرکتی _ تخیل و خلاقیت _ رشد زبان _ مهارت‌های اجتماعی 2. سن پیش دبستانی (3-5 سال) : مهارت های شناختی _ رشد عاطفی _ گسترش زبان و واژگان _ ایفای نقش و همدلی 3. سن مدرسه (6-12 سال) :توانایی های حل مسئله _ ایفای نقش _ مهارت های اجتماعی 4. برای نوجوانان و بزرگتر (سن 13+) : مهارت های داستان گویی و روایت _ تسکین استرس و آرامش

مزایای بازی با انواع اکشن فیگور ها بر حسب گروه سنی مرتبط-اسباب بازی پسرانه

اکشن فیگور ها تاریخچه ای غنی دارند که به چندین دهه پیش می رسد. مفهوم اکشن فیگور ها را می توان به اواخر قرن نوزدهم، زمانی که عروسک هایی با بازوها و پاهای متحرک معرفی شدند، ردیابی کرد. با این حال، اکشن فیگور مدرنی که امروز می شناسیم در دهه 1960 محبوبیت پیدا کرد.

بازی با اکشن فیگور هابه عنوان اسباب بازی پسرانه که اغلب بین پسرها طرفداران زیادی دارد ، می تواند مزایای بی شماری برای کودکان در گروه های سنی مختلف به همراه داشته باشد.در اینجا مزایای این اسباب بازی پسرانه بر اساس گروه سنی ذکر شده است:

1. سن کودک نوپا (1-3 سال) : رشد مهارت های حرکتی _ تخیل و خلاقیت _ رشد زبان _ مهارت‌های اجتماعی 

2. سن پیش دبستانی (3-5 سال) : مهارت های شناختی _ رشد عاطفی _ گسترش زبان و واژگان _ ایفای نقش و همدلی 

3. سن مدرسه (6-12 سال) :توانایی های حل مسئله _ ایفای نقش _ مهارت های اجتماعی 

4. برای نوجوانان و بزرگتر (سن 13+) : مهارت های داستان گویی و روایت _ تسکین استرس و آرامش

اسباب بازی های اکشن فیگور ، برای چه گروه های سنی مناسب است؟

اسباب بازی اکشن فیگور های جذاب و متنوع بر اساس گروه سنی ، از رده سنی بالای 1 سال شروع شده و به سنین بالاتر نیز می رسد .

مشخصات انواع اسباب بازی اکشن فیگور :

  • کیفیت بسیار بالا در ساخت
  • دارای رنگ‌های شاد و بسیار جذاب
  • مفاصل مفصلی
  • مجسمه سازی با جزئیات
  • دارای لوازم جانبی متعدد
  • دارای قطعات قابل تعویض
  • اغلب دارای پایه نمایش نگهدارنده
  • عروسک هایی با بازوها و پاهای متحرک

تأثیر انواع اسباب بازی اکشن فیگور ، بر هوش و مهارت کودک :

  • موثر بر بهبود مهارت حرکتی دست و انگشتان کودک
  • کمک به ارتقاء مهارت تشخیص بافت اشیاء با حس لامسه در سنین پایین
  • تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک از طریق گرفتن و حرکت دادن این اسباب بازی
  • تقویت مهارت سناریو سازی ذهنی، خیالپردازی و داستان سازی در بازی با این محصول
  • کمک به هوش هیجانی و بین فردی در بازی مشترک با سایر همسالان

شما نیز به راحتی از طریق اسباب بازی فروشی بازی موز و تنها با اضافه کردن این محصول به سبد خریدتان می توانید به آسان ترین روش و در کمترین زمان انواع اکشن فیگور های جذاب را تهیه کنید. لذا از شما خواهشمندیم که پس از خرید اسباب بازی اکشن فیگور مدنظر و دریافت سفارشتان، نقطه نظراتتان را در سایت به اشتراک بگذارید تا تیم بازی موز بتواند از آنها به بهترین شکل بهره مند شود.


مزایای بازی با انواع اکشن فیگور ها بر حسب گروه سنی مرتبط-اسباب بازی پسرانه

ویژگی های اکشن فیگور ها :

اکشن فیگور ها اغلب محبوب پسران بوده و به عنوان اسباب بازی پسرانه طرفداران بسیاری دارد که به اختصار به ویژگی های این اسباب بازی پسرانه متنوع می پردازیم ؛

1. مفاصل مفصلی: اکشن فیگور ها معمولاً نقاط مفصلی متعددی دارند که طیف وسیعی از ژست ها و حرکات را امکان پذیر می کند. این مفاصل اغلب در گردن، شانه ها، آرنج، مچ دست، لگن، زانو و مچ پا قرار دارند. 

2. مجسمه سازی با جزئیات: اکشن فیگور ها اغلب دارای جزئیات بسیار زیادی هستند، با مجسمه سازی پیچیده برای نمایش دقیق ظاهر شخصیت یا شخصی که بر اساس آنها ساخته شده اند. این شامل ویژگی های صورت، ماهیچه ها، لباس ها و لوازم جانبی می شود. 

3. لوازم جانبی متعدد: بسیاری از اکشن فیگور ها با لوازم جانبی مختلفی عرضه می شوند که می توان از آنها برای شخصی سازی ظاهر یا بازسازی صحنه های خاص استفاده کرد. این لوازم جانبی می تواند شامل سلاح ها، وسایل نقلیه، دست ها یا سرهای قابل تعویض، وسایل و غیره باشد. 

4. کاربرد رنگ واقعی: اکشن فیگور ها معمولا با رنگ های باکیفیت رنگ آمیزی می شوند تا ظاهری واقعی به آن ها ببخشند. این می تواند شامل جزئیاتی مانند پوست بافت، سایه و اثرات هوازدگی باشد. 

5. قطعات قابل تعویض: برخی از اکشن فیگور ها دارای قطعات قابل تعویض مانند سر، دست یا لباس های مختلف هستند. این به کلکسیونرها یا طرفداران این امکان را می دهد که شکل را مطابق میل خود سفارشی کنند یا شخصیت را در انواع مختلف به تصویر بکشند. 

6. پایه های نمایش: بسیاری از اکشن فیگور ها همراه با پایه گزینه خرید یک پایه نمایش هستند. این پایه ها به نگه داشتن و قرار دادن ایمن فیگور کمک می کنند.

مزایای بازی با انواع اکشن فیگور ها بر حسب گروه سنی مرتبط-اسباب بازی پسرانه مزایای بازی با انواع اکشن فیگور ها بر حسب گروه سنی مرتبط-اسباب بازی پسرانه
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که درباره این مقاله نظر می دهید
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.

هولدینگ پنگوئن